Til hovedinnhold

Søkeresultat

Viser 101-110 av 317 resultater for " brukermedvirkning "

Alt (317) Alle artikler (67) FoU-rapporter (7) Fagartikler (51) Kommunespeilet (4) Kronikker (4) Regionsartikler (1) Dokumenter (250)

NORCE-analysemodell.pdf

no/no/nav-og-samfunn/om- nav/brukermedvirkning/strategi-for-brukermedvirkning-i-nav ... Det er sterke føringer fra stat på økt brukermedvirkning, og et politisk ønske i KS. Det er et behov

kari-os-eskeland_pasient--og-brukerrollen.pdf

kompetanseheving i forhold til samhandling og brukermedvirkning som kommunehelsetjenesten har. I tillegg ... veiledning til kommunene. Fungerer dette? BRUKERMEDVIRKNING I 1961 var pasienten på sykehuset ”2-senga

RapportEvaluering.pdf

.................................... 6 Brukermedvirkning ......................................... ... ................................... 25 Brukermedvirkning og tilgang på erfaringskompetanse i tjenestene

Gode pasientforløp_årsrapport 2022.pdf

viktig for deg? – et verktøy for å fremme brukermedvirkning i kommunale lavterskel- tjenester for ungdom

Sigrid J. Askum_Læringsnettverket, hvor er vi nå_4. samling Vestfold.pdf

og tjenesteutvikling ✓ Brukermedvirkning og helsekompetanse Brukermedvirkning skal være en integrert

NORCE analysemodell.docx

no/no/nav-og-samfunn/om-nav/brukermedvirkning/strategi-for-brukermedvirkning-i-nav 13 Godt forhold til ... no/no/nav-og-samfunn/om-nav/brukermedvirkning/strategi-for-brukermedvirkning-i-nav 14 Kommunal interesse

Karin Ingebrigtsen_Leve hele livet i Vefsn.pdf

4. Foreløpig rapport og oppbygging 5. Brukermedvirkning 6. Medvirkning fra øverste ledelse 7. Erfaringer ... nedstenging 12. mars 20. - Ingen fysiske møter - Brukermedvirkning/innbyggerdialog ble vanskelig - Mistet moment

Harstad kommune_sjekkliste hjemkomst.pdf

helsepersonell med opplæring i løpet av 3 dager. Brukermedvirkning («Hva er viktig for deg», pasientens

Siri Engstad.pdf

omsorg • Skape arenaer for dialog • Reell brukermedvirkning Takk for oppmerksomheten! Siri Kristine

Sør Fron kommune Svanhild Nerli Randi Åberg.pptx.pdf

● Sikre brukermedvirkning ● Sikre god kommunikasjon med: ― Fastleger ― Mellom tjenestene i kommunene

Forrige
7 8 9 10 11 12 13 14
Neste