Til hovedinnhold

Søkeresultat

Viser 91-100 av 346 resultater for " brukermedvirkning "

Alt (346) Alle artikler (70) FoU-rapporter (8) Fagartikler (53) Kommunespeilet (4) Kronikker (4) Regionsartikler (1) Dokumenter (276)

Harstad kommune.pdf

oppgavefordeling - • Enighet om mål og pasientforløp – Brukermedvirkning – felles forståelse og etterlevelse i overføring ... sikre brukerdeltagelse i egen behandling • Brukermedvirkning sikres ved eget punkt i sjekklisten for mottak

NORCE analysemodell.docx

no/no/nav-og-samfunn/om-nav/brukermedvirkning/strategi-for-brukermedvirkning-i-nav 13 Godt forhold til ... no/no/nav-og-samfunn/om-nav/brukermedvirkning/strategi-for-brukermedvirkning-i-nav 14 Kommunal interesse

11 Alexander Tymczuk 2022- DigiROS - et kartbasert verktøy.pdf

2: et datadrevet samhandlingsverktøy – brukermedvirkning, samarbeid med KS, Kartverket, mfl. • Gjennomføringsfase

FRA.pdf

som deles ut ved endt opphold Mål: • Brukermedvirkning • Lytte til pasientene og lage forbedringstiltak ... Mat – Trening – Hygiene – Døgnrytme – Brukermedvirkning – Fellesaktiviteter • Hvor fornøyd er du

Bydel Nordstrand.pdf

som ikke er optimale • Økt bevissthet på brukermedvirkning og brukerperspektivet. • Flott

Siw Blix og Pia Birgitte Berg_Hammerfest kommune og sykehus.pdf

tverrfaglig samarbeid internt i kommunen • Sikre brukermedvirkning Mål for Hammerfest sykehus Overordnet ... 95 % • Ta i bruk samvalgsverktøy • Sikre brukermedvirkning • Bedre samhandling innad i sykehuset • Bedre

Inspirasjonstorget.pdf

formidler kunnskap om og erfaringer med å sikre brukermedvirkning og brukerinteresser i utvikling av nye innovative

alna.pdf

Grensesetting Gevinster ved samskaping? • Reell brukermedvirkning • Treffsikre løsninger • Ressursmobilisering

NORCE-analysemodell (3).pdf

no/no/nav-og-samfunn/om- nav/brukermedvirkning/strategi-for-brukermedvirkning-i-nav ... Det er sterke føringer fra stat på økt brukermedvirkning, og et politisk ønske i KS. Det er et behov

Smøla kommune - virtuell avdeling hjemmetjenesten.pdf

kvalitet i tjenestene – læring og forbedring • Brukermedvirkning: «hva er viktig for deg» • Ivaretar pårørenderessursen

Forrige
6 7 8 9 10 11 12 13
Neste