Til hovedinnhold

Søkeresultat

Viser 1-7 av 7 resultater for " brukermedvirkning " i FoU-rapporter

Alt (293) Alle artikler (59) FoU-rapporter (7) Fagartikler (43) Kommunespeilet (4) Kronikker (4) Regionsartikler (1) Dokumenter (234)

Hvordan går det med brukermedvirkningen i kommunene

resultater og skår på spørsmål om opplevd brukermedvirkning. Shutterstock Brukerne av kommunale tjenester ... mye ressurser kommunen bruker på området. Brukermedvirkning dreier seg i hovedsak om i hvilken grad brukerne

Brukervalg og brukerinnflytelse innen kommunale pleie- og omsorgstjenster

etter sammenhenger mellom ulike former for brukermedvirkning i forhold til kommunenes prioriteringer og ... Prosjektet viser at bruk av ulike ordninger for brukermedvirkning varierer mye mellom norske kommuner.    I

Bruk av tjenestedesign i kommunale innovasjonsprosesser

Annet Innovasjon 144018 144018 Bruk av tjenestedesign i kommunale innovasjonsprosesser ... kommuners innovasjonskompetanse og erfaring med brukermedvirkning. 'Tid for tjenestedesign?' inkluderer en øvelse

Evaluering av driftstyreordningen i grunnskolen, Oslo

Grunnskole og SFO,Økonomi og rammevilkår 000021 000021 Evaluering av driftstyreordningen ... forholdet mellom rollene "styre" og "organ for brukermedvirkning". Driftsstyreordningen i grunnskolen i Oslo

HELHETLIG BESKRIVELSE AV SOSIALTJENESTEN OG KOMMUNALT BRUKERPERSPEKTIV PÅ TRYGDE- OG ARBEIDSMARKEDSETAT

Arkiv 034018 034018 HELHETLIG BESKRIVELSE AV SOSIALTJENESTEN OG KOMMUNALT BRUKERPERSPEKTIV PÅ ... etatenes oppgaver, samordningsforsøk og brukermedvirkning. KS har gitt sosiolog Jan-Tore Pedersen i

Naturmangfoldlovens virkninger i kommunene

Arkiv 134007 134007 Naturmangfoldlovens virkninger i kommunene Prosjektet skal kartlegge status ... vern og bærekraftig bruk kan styrkes gjennom brukermedvirkning og dialog i forbindelse med planprosesser

UTVIKLING AV VERKTØY FOR MÅLING AV KVALITET TIL BRUK I EFFEKTIVITETSUTVIKLING

Arkiv Helse og velferd Interkommunalt samarbeid 024002 024002 UTVIKLING ... kvalitetsdimensjoner: Resultat for brukerne, trivsel, brukermedvirkning, respektfull behandling, pålitelighet, tilgjengelighet