Til hovedinnhold

Søkeresultat

Viser 111-120 av 348 resultater for " brukermedvirkning "

Alt (348) Alle artikler (70) FoU-rapporter (8) Fagartikler (53) Kommunespeilet (4) Kronikker (4) Regionsartikler (1) Dokumenter (278)

NORCE-analysemodell.pdf

no/no/nav-og-samfunn/om- nav/brukermedvirkning/strategi-for-brukermedvirkning-i-nav ... Det er sterke føringer fra stat på økt brukermedvirkning, og et politisk ønske i KS. Det er et behov

Nordland-Oppgave-2016.pdf

spørre om lov til å utføre arbeidsoppgaver  Brukermedvirkning Sykepleieprosedyrer:  Vitalia (blodtrykk

NORCE analysemodell.docx

no/no/nav-og-samfunn/om-nav/brukermedvirkning/strategi-for-brukermedvirkning-i-nav 13 Godt forhold til ... no/no/nav-og-samfunn/om-nav/brukermedvirkning/strategi-for-brukermedvirkning-i-nav 14 Kommunal interesse

kari-os-eskeland_pasient--og-brukerrollen.pdf

kompetanseheving i forhold til samhandling og brukermedvirkning som kommunehelsetjenesten har. I tillegg ... veiledning til kommunene. Fungerer dette? BRUKERMEDVIRKNING I 1961 var pasienten på sykehuset ”2-senga

Samhandling Klinikk Hammerfest og kommunen.pdf

legemiddellister • Epikrisetid • Sikre brukermedvirkning Presentasjon av Hammerfest kommune ... tverrfaglig samarbeid internt i kommunen • Sikre brukermedvirkning Felles mål • Bedre samhandling mellom

Færder kommune_4. samling Vestfold.pdf

gode og trygge interne overflyttinger o Brukermedvirkning og dialog med pårørende o Ta til etterretning

Sør Fron kommune Svanhild Nerli Randi Åberg.pptx.pdf

● Sikre brukermedvirkning ● Sikre god kommunikasjon med: ― Fastleger ― Mellom tjenestene i kommunene

Harstad kommune_sjekkliste hjemkomst.pdf

helsepersonell med opplæring i løpet av 3 dager. Brukermedvirkning («Hva er viktig for deg», pasientens

UtlysningEtikkprisen.pdf

etikkarbeidet bedrer kvaliteten på tjenestene • at brukermedvirkning styrkes • at etikkarbeidet engasjerer ledere

Karin Ingebrigtsen_Leve hele livet i Vefsn.pdf

4. Foreløpig rapport og oppbygging 5. Brukermedvirkning 6. Medvirkning fra øverste ledelse 7. Erfaringer ... nedstenging 12. mars 20. - Ingen fysiske møter - Brukermedvirkning/innbyggerdialog ble vanskelig - Mistet moment

Forrige
8 9 10 11 12 13 14 15
Neste