Til hovedinnhold

Søkeresultat

Viser 131-140 av 316 resultater for " brukermedvirkning "

Alt (316) Alle artikler (66) FoU-rapporter (7) Fagartikler (50) Kommunespeilet (4) Kronikker (4) Regionsartikler (1) Dokumenter (250)

Gunvor Folde og Kari Lie_Virtuell avdeling og pasientsikkerhet.pdf

Gevinster: Bedre kvalitet i tjenestene, brukermedvirkning, beslutninger, samhandling og koordinering

Velferdsteknologiens ABC - Emne B - F41 web.pdf

........ 6 Personsentrert tilnærming og brukermedvirkning ............... 8 Kartlegging av behov . ... Personsentrert tilnærming og brukermedvirkning Personsentrert tilnærming og brukermedvirkning er sentrale begreper

Karla Robles Larsen_Hvordan gjorde vi det i Oslo.pdf

Hva fant vi ut? 1. Lite rom for pasient/brukermedvirkning og brukerinvolvering 2. Svikt i informasjonsoverføring ... virkemidler og underlag • Forbedringsmodellen • Brukermedvirkning • Tjenestedesign • LEAN • Inkrementell

Karla Robles Larsen og Sasa Katadzic_HPH i Oslo.pdf

brister i pasientforløpet 1. Mangel på pasient/brukermedvirkning og brukerinvolvering 2. Elektronisk dok ... prosessen Metoder: • Brukermedvirkning- intervjuer sterk brukermedvirkning gjennom hele prosessen

UtlysningEtikkprisen2021.pdf

etikkarbeidet bedrer kvaliteten på tjenestene • at brukermedvirkning styrkes • Etikkarbeidet engasjerer ledere

presentasjon-rogaland-fylkeskommune.pdf

Prosjekter med utfordringer gir best lærdom • Brukermedvirkning blir diskutert på møtene • Ulike kartleggingsmetoder

Stange kommune.pdf

Ungdomsrådet i Barn og unges kommunestyre ivaretok brukermedvirkning på systemnivå • Produktet er en kompetanseplan

Stange kommune.pdf

Ungdomsrådet i Barn og unges kommunestyre ivaretok brukermedvirkning på systemnivå • Produktet er en kompetanseplan

Utfordringsbildet sett fra Statsforvalteren

rusarbeid (ref. IS-28, 2021, SINTEF) Voksne BRUKERMEDVIRKNING Selv om det har vært en utvikling av tiltak ... medvirkning Det må legges til rette for økt brukermedvirkning på individ-, tjeneste- og systemnivå slik

Tine Vissebråten Oterholt_Nittedal kommune_3 saml Ahus-reg.pdf

tjenestene I fagsystem (Gerica). • Mål 2 • Sikre brukermedvirkning og riktig tjeneste til riktig tid – lavest

Forrige
10 11 12 13 14 15 16 17
Neste