Gunvor Folde og Kari Lie_Virtuell avdeling og pasientsikkerhet.pdf
Gevinster: Bedre kvalitet i tjenestene, brukermedvirkning, beslutninger, samhandling og koordinering
Viser 131-140 av 316 resultater for " brukermedvirkning "
Gevinster: Bedre kvalitet i tjenestene, brukermedvirkning, beslutninger, samhandling og koordinering
........ 6 Personsentrert tilnærming og brukermedvirkning ............... 8 Kartlegging av behov . ... Personsentrert tilnærming og brukermedvirkning Personsentrert tilnærming og brukermedvirkning er sentrale begreper
Hva fant vi ut? 1. Lite rom for pasient/brukermedvirkning og brukerinvolvering 2. Svikt i informasjonsoverføring ... virkemidler og underlag • Forbedringsmodellen • Brukermedvirkning • Tjenestedesign • LEAN • Inkrementell
brister i pasientforløpet 1. Mangel på pasient/brukermedvirkning og brukerinvolvering 2. Elektronisk dok ... prosessen Metoder: • Brukermedvirkning- intervjuer sterk brukermedvirkning gjennom hele prosessen
etikkarbeidet bedrer kvaliteten på tjenestene • at brukermedvirkning styrkes • Etikkarbeidet engasjerer ledere
Prosjekter med utfordringer gir best lærdom • Brukermedvirkning blir diskutert på møtene • Ulike kartleggingsmetoder
Ungdomsrådet i Barn og unges kommunestyre ivaretok brukermedvirkning på systemnivå • Produktet er en kompetanseplan
Ungdomsrådet i Barn og unges kommunestyre ivaretok brukermedvirkning på systemnivå • Produktet er en kompetanseplan
rusarbeid (ref. IS-28, 2021, SINTEF) Voksne BRUKERMEDVIRKNING Selv om det har vært en utvikling av tiltak ... medvirkning Det må legges til rette for økt brukermedvirkning på individ-, tjeneste- og systemnivå slik
tjenestene I fagsystem (Gerica). • Mål 2 • Sikre brukermedvirkning og riktig tjeneste til riktig tid – lavest